Saturday 18 August 2012

Persoalan Hati -__-

aku umpama layang2 ..
yang mencari pemain untuk terbangkan aku ,,
dahulu aku terbang setinggi2 nye .
kini aku hnye sendiri sepi tanpa teman ..
dahulu aku pernah menolak nye ,
sehinggakan diew pergi dari hidup ku ..
aku menyangka kan diew akan dtg kepadaku ..
tetapi sangkaan ku salah ..

aku berusaha untuk mendapatkan nye .
tapi usaha ku hanya sia2 ..
diew mndoakan kebahagiaan ku ..
sebenarnya derita bagi ku ..
kerana diew hnye mmpu berserah tnpa usaha ..
manakan mungkin layang2 akn terbang tanpa pemain nye ?
aku ingin sekali merasakan kebahagian dulu ..
terbang setinggi awan , melihat dunia yang indah ..
hidup yang penuh dgn kegmbiraan ..

aku mengharap bintang yang x mungkin akan kembali untuk ku ..
mengapa aku tangisi pemergian nya ??
bukankah ini yang aku impikan selama ini ?
aku inginkan diew tiada dlm hidup ku ..
hidup ku penuh dengan penipuan ...
tiada yang menyangka perempuan seperti aku hidup dlm penipuan ..
hanya mahu kegembiraan yang palsu !!

mulut sygkan dia ..
hati cintakan kau ..

No comments:

Post a Comment