Friday 27 July 2012

HIDUP BARU

aku dah buat keputusan .. 
aku nk tggl dekat seremban ngn kawan2 aku ..
lepas belajar aku akan kje kat kolej aku sendiri ..
aku nk wat hidup baru aku kat sini..
sebab aku da x snggup tggl kat ipoh lagi ..
aku akan blik jenguk2 mak n abah jeee ..
sampai masa aku blik seremban ..

aku nk bina semangat baru , hidup baru ..
semua nyee dekat sini ..
walau pon seremban bukan tempat aku ..
aku akan mulakan hidup aku kat sini ..

aku lebih rela dok kat sini dri kat ipoh ..
banyak sgt kenangan kat ipoh ..
hari ni masuk 5 hari aku x makan nasi ..
x de selere nk makan , muke pon da cengkung ..
ye laa demam panas 3 hari .. 
ckop 4 hari aku kne amik darah ..
nasib la demam aku baik ..

aku teruskan hidup tanpa dia ..
tanpa kenangan ..
aku cm orang baru knl dunia luar ..
tanpa ikatan apa2 ..
xpe laa ..
aku cuba hidup sendiri tanpa siapa2 ..

ASSALAMUALAIKUM

No comments:

Post a Comment